Додаткові умови приймання, зберігання, діагностики та ремонту техніки та гарантії
- Діагностика в сервісному центрі є платною послугою. Діагностика полягає у проведенні робіт з виявлення причини поломки обладнання, а також оцінки його технічного стану за допомогою спеціальних методів і засобів.
- Техніка приймається в ремонт у чистому, зібраному та укомплектованому вигляді.
- Оплата за ремонт здійснюється з урахуванням вартості запчастин.
- Ремонт здійснюється тільки виявлених при прийманні дефектів та перевіряється на заявлені дефекти. Якщо дефекти не вказані — перевіряється тільки на включення та старт. Сервісний центр не несе відповідальності за прояв у техніці дефектів, не зазначених у договорі-замовлення, повної або часткової втрати працездатності пристрою або окремих його вузлів і блоків у процесі ремонту, що з’явилися не з вини сервісного центру, в разі грубих порушень користувачем умов експлуатації апаратури, наявності слідів корозії, потрапляння вологи або механічних ушкоджень, а також за будь-який прямий або непрямий збиток, понесений клієнтом або третіми особами у разі непрацездатності обладнання.
- Не приймаються претензії щодо додатково виявлених дефектів після відновлення працездатності пристроїв, що не вмикалися при здачі в ремонт, тому що не могли бути перевірені до моменту ремонту (бойлер, помпа, заварний блок, кавомолка, плата керування, екран тощо).
- Не приймаються претензії щодо послуг з ремонту для техніки яка була прийната в сервісний центр з дефектом «не вмикається»
- Гарантія надається тільки на виконану роботу і тільки на усунення вказаної несправності. Якщо при подальшому зверненні в ремонт вийшли з ладу блоки/елементи з іншої категорії або заявлений інший дефект — його ремонт сплачується додатково.
- У разі втрати замовником документа, що надає йому право на отримання замовлення, останнє видається за письмовою заявою замовника та поданням документа, який посвідчує його особу.
- Форс-мажором є надзвичайна і непереборна подія, що звільняє від відповідальності за виконання даного договору. До таких подій відносяться: стихійні лиха, збройні конфлікти, транспортні проблеми, дії влади, пожежі, потопи, протиправні дії третіх осіб (крадіжки, пошкодження, та все що суперечить чинному законодавству України).
- Замовник зобов’язаний забрати відремонтовану чи не відремонтовану техніку впродовж 14-ти календарних днів з моменту повідомлення про готовність чи відмову від ремонту. Якщо неможливо було повідомити замовника про готовність техніки у разі зазначення замовником невірного контактного телефону, що вказується у договорі-замовленні, та перевіряється замовником під час підписання такого договору-замовлення, то строк рахується після 14-го дня з моменту здачі техніки в ремонт. Після визначеного терміну нараховується плата за зберігання техніки в розмірі 5 (п’яти) гривень на добу, але сума за зберігання не може перевищувати ринкову вартість техніки.
Умови виїзного ремонту
- Сервісний центр може надавати послуги виїзного ремонту в офісі або житловому приміщенні замовника.
- Послуги з виїзного ремонту, діагностики, дистанційного приймання та подальшого зберігання техніки здійснюються згідно стандартним умовам надання послуг.
- При виїзному ремонті діагностика будь-якої техніки є платною послугою, ціна якої становить 150 (сто п’ятдесят) гривень.
- Замовник не зобов’язаний відшкодовувати витрати інженера на виїзд, окрім випадків, коли виїзд здійснюється повторно, або за межі міста. У разі повторного виїзду, або виїзду за межі міста, Замовник зобов’язаний відшкодувати витрати згідно діючого прейскуранту (прайс-листу).
Умови доставки
- Сервісний центр не виконує послуги доставки, а користується послугами третіх осіб.
- Вартість доставки визначається згідно прейскуранту та сплачується окремо кур’єру.
Види робіт на які не поширюється гарантія
- Заміна запобіжників, усунення коротких замикань на будь-яких платах.
- Заміна компонентів, наданих Замовником.
- Будь-які види ремонту, при проведенні яких виявлено порушення умов експлуатації техніки (вирвані та потемнілі мікросхеми, вигорілі доріжки, елементи, сліди перегріву і втручання некомпетентних осіб, тощо), будь-які чистки, апаратна профілактика.
- Будь-які роботи з ремонту техніки з виявленими механічними пошкодженнями (які мають ознаки падіння, ударів, тріщини, відколи корпусу, тощо) та залитої техніки.
Причини відмови у гарантійному ремонті
- При пошкодженні гарантійних пломб, наклейок, стікерів, при виявленні слідів їх переклеювання або ремаркування.
- За наявності механічних, електротехнічних, хімічних пошкоджень поверхні пристрою або його компонентів (видимі зміни кольору компонентів, здутості, відколи, вм’ятини) які можуть бути розцінені як сліди удару, а також за наявності ушкоджень, викликаних використанням нестандартних витратних матеріалів і запчастин.
- При порушеннях правил експлуатації (неправильність підключення, подача неправильних напруги живлення, ігнорування правил електростатичної безпеки тощо).
- За наявності слідів стороннього втручання або виконання ремонту сторонніми особами.
- При потраплянні всередину пристрою сторонніх предметів, рідин, вологи, комах.
Інформація щодо збереження даних та інформації
Користувач повністю несе відповідальність за резервне копіювання даних зі свого пристрою при здачі в сервісний центр, включаючи як призначену для користувача інформацію, так і встановлене програмне забезпечення. В результаті ремонту вміст зовнішніх і внутрішніх носіїв інформації (жорсткі диски, карти пам’яті, флеш накопичувачі портативних пристроїв) може бути втрачено повністю або частково, а також пошкоджено, в цьому випадку сервісний центр не несе відповідальність за часткову або повну втрату даних, програм або будь-який інший інформації, збереженої на будь-якому пристрої зберігання інформації