Договір публічної оферти
1. Предмет договору
1.1. Справжня оферта, є офіційною пропозицією ТМ «technodoctor.kiev.ua», далі за текстом — «Виконавець», укласти Договір на виконання послуг та/або продаж товарів дистанційним способом, тобто через Інтернет-сайт, далі по тексту — «Договір», і розміщує Публічну оферту (пропозицію) на офіційному інтернет-сайті Виконавця https://technodoctor.kiev.ua (далі — «Інтернет-сайт»).
1.1.1 Моментом повного і безумовного прийняття Замовником пропозиції Виконавця (акцептом) укласти електронний договір на виконання послуг та/або продаж товарів, вважається факт оплати Замовником замовлення на умовах цього Договору, у строки та за цінами, вказаними на Інтернет-сайті Виконавця.
1.1.2. За цим договором Сервісний центр, надалі “Виконавець” зобов’язується на свій ризик і за завданням Замовника надати Замовнику послуги з ремонту робіт та технічного обслуговування комп’ютерної та побутової техніки, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити надані послуги.
1.2. Перелік і вартість зазначених у п.1.1. цього Договору послуг визначаються у Переліку та розрахунку вартості послуг (Прейскурант), який є невід’ємним додатком до цього Договору і знаходиться в розділі кожної сторінки сайту, щодо якого йде мова.
1.3. Кількість та характер ремонтів та технічного обслуговування комп’ютерної, та побутової техніки, ремонтів що визначається Замовленням (нарядом-замовленням) є орієнтовним та може бути збільшений або зменшений залежно від фактичного обсягу видатків та потреб виконання замовлення Замовника.
1.3.1. Повний перелік фактично наданих за цим Договором послуг та виконаних робіт визначається сторонами в актах про надання послуг, що надсилаються Замовнику у письмовій формі, підписані зі сторони Виконавця, протягом трьох днів після фактичного виконання замовлення Виконавцем.
1.4. Під «ремонтом» мається на увазі відновлення працездатності та заміна комплектуючих і механізмів, а також елементів електронних плат, що не потребує/ потребує глибокого знання схемотехніки обладнання та не веде за собою значне втручання в його роботу/ веде за собою значне втручання в його роботу в процесі ремонту (часткова розбірка апарату/ повна розбірка апарату).
1.5. Під «технічним обслуговуванням техніки» розуміється очищення зовнішніх та внутрішніх поверхонь, а також її складових, догляд і перевірка її функціональності за допомогою засобів діагностики, з метою підтримування її технічних характеристик, для уникнення несправностей.
2. Права та обов’язки сторін
2.1. Виконавець зобов’язаний:
2.1.1. Надавати Замовнику послуги у строк, в об’ємі та на умовах, визначених цим Договором.
2.1.2. Гарантувати безперебійну роботу відремонтованої техніки протягом гарантійного терміну. Гарантійний термін на надання послуг встановлюється у Прейскуранті до цього Договору, на кожен окремий вид робіт. Гарантійний термін на замінені складові (комплектуючі) під час ремонту встановлюється виробником/продавцем складової частини (комплектуючої), що була замінена за цим Договором. Ремонт здійснюється тільки згідно дефекту виявленого при прийманні та перевіряється на заявлений дефект. Якщо дефект не вказаний — перевіряється тільки на включення та старт. Виконавець не несе відповідальності за можливий прояв в техніці дефектів, не зазначених у Замовленні (наряді-замовленні), можливої повної або часткової втрати працездатності апарату або окремих його вузлів і блоків у процесі ремонту; в разі грубих порушень користувачем умов експлуатації апаратури, наявності слідів корозії, потрапляння вологи або механічних ушкоджень, а також за будь-який прямий або непрямий збиток, понесений клієнтом або третіми особами у разі непрацездатності обладнання.
2.1.3. Забезпечувати якість наданих послуг відповідно до вимог, встановлених нормативно-правовими актами та вимогам, яким такі послуги звичайно повинні відповідати.
2.1.4. На час проведення ремонтних, технічних та технологічних робіт, Замовник може замовити послугу забезпечення тимчасової заміни техніки, що знаходиться в роботі за чим Договором. У разі замовлення такої послуги Сторони погоджують надання виконавцем та зі свого підмінного фонду аналогічної за технічними характеристиками техніки. Доставка в ремонт та повернення з ремонту обладнання виконується за рахунок Виконавця.
2.1.5. Надавати послуги, передбачені цим Договором у строк погоджений Замовленням (нарядом-замовленням). Заявка здійснюється у телефонному режимі. Та письмово погоджується сторонами шляхом укладення Замовлення (нарядом-замовленням). Техніка забирається на ремонт транспортом Виконавця, або Замовника (за погодженням) протягом одного робочого дня від дня подання заявки.
2.1.6. Усунути за свій рахунок недоробки, недоліки, допущені з його вини, та зауваження з боку Замовника у термін до 14 (чотирнадцять) робочих днів з дати отримання письмового звернення Замовника.
2.1.7. При неможливості (з поважних причин) в передбачений цим Договором строк надати послуги, негайно повідомити про це Замовника шляхом скерування на адресу останнього письмово відповідного повідомлення з обґрунтуванням поважності причин неможливості надання послуг.
2.1.8. Після надання Виконавцем послуг (їх частини) для проведення їх оплати Замовником, Виконавець зобов’язаний скерувати Замовнику Акт наданих послуг/робіт.
2.2. Виконавець має право:
2.2.1. Отримувати від Замовника інформацію, необхідну для надання послуг за цим Договором.
2.2.2. Отримати за надані послуги оплату в порядку, розмірах і строки, передбачені цим Договором.
2.3. Замовник зобов’язаний:
2.3.1. Приймати від Виконавця результати надання послуг, виконаних відповідно до цього Договору, шляхом підписання Акту наданих послуг.
2.3.2. Забезпечувати Виконавця інформацією, необхідною для надання послуг.
2.3.3. Сплачувати Виконавцю в порядку, розмірах і строки, передбачені цим Договором за надані послуги та роботи.
2.4. Замовник має право:
2.4.1. Отримувати від Виконавця інформацію про стан та результати надання послуг за цим Договором.
2.4.2. Перевіряти якість наданих йому послуг та робіт.
3. Оплата послуг і порядок їх приймання
3.1. Загальна ціна Договору (вартість послуг) становить суму всіх рахунків (квитанцій), що виставляються за результатами наданих за замовленнями послуг.
3.2. Оплата Замовником визначених цим Договором послуг здійснюється на підставі Акту наданих послуг та пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату (квитанції).
3.3. Оплата послуг здійснюється в готівковій формі, або в безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником відповідних сум коштів на банківський рахунок Виконавця.
3.4. Розрахунки по цьому Договору проводяться тільки за фактично надані послуги та супутні витратні матеріали.
3.5. Підписання Акта наданих послуг представником Замовника є підтвердженням відсутності претензій з боку Замовника.
3.6. Розрахунок вартості послуг згідно прейскуранту залежить ступеню важкості послуг і робіт необхідних для виконання замовлення.
4. Відповідальність сторін за порушення договору
4.1. У випадку порушення Договору Сторона несе відповідальність, визначену цим Договором та (або) чинним законодавством України.
4.1.1. Порушенням Договору є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом цього Договору.
4.1.2. Сторона не несе відповідальності за порушення Договору, якщо це сталося не з її вини (умислу чи необережності).
4.1.3. Сторона вважається невинуватою і не несе відповідальності за порушення Договору, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів щодо належного виконання цього Договору.
5. Вирішення спорів
5.1. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.
5.2. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства України.
6. Дія договору
6.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту вашого звернення до Сервісного центра через сайт або вашого фізичного звернення і підписання договору.
6.3. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.
6.4 Якщо інше прямо не передбачено цим Договором або чинним законодавством України, зміни у цей Договір можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до цього Договору.
6.5. Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному законодавстві України.
6.6. Якщо інше прямо не передбачено цим Договором або чинним законодавством України, цей Договір може бути розірваний тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до цього Договору.
6.7. Цей Договір вважається розірваним з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному законодавстві України.
7. Прикінцеві положення
7.1. Усі правовідносини, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, у тому числі пов’язані із дійсністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням цього Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регулюються цим Договором та відповідними нормами чинного законодавства України, а також звичаями ділового обороту, які застосовуються до таких правовідносин на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості.
7.2. Після підписання цього Договору всі попередні переговори за ним, листування, попередні договори, протоколи про наміри та будь-які інші усні або письмові домовленості Сторін з питань, що так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридичну силу, але можуть враховуватися при тлумаченні умов цього Договору.
7.3. Сторони несуть повну відповідальність за правильність вказаних ними у цьому Договорі реквізитів та зобов’язуються своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несуть ризик настання пов’язаних із ним несприятливих наслідків.
7.4. Своїм підписом під цим Договором кожна зі сторін Договору відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надає іншій стороні однозначну беззастережну згоду (дозвіл) на обробку персональних даних у письмовій та/або електронній формі в обсязі, що міститься у цьому Договорі, рахунках, актах, накладних та інших документах, що стосуються цього Договору, а також підтверджує, що отримала повідомлення про включення персональних даних до бази персональних даних іншої сторони, та що повідомлена про свої права, як суб’єкта персональних даних, які визначені Законом України «Про захист персональних даних», а також мету збору цих даних та осіб, яким ці дані передаються.
7.5. Додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід’ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками. Укладені Додатки до цього Договору вступають в силу з моменту підписання цього Договору. Укладені додаткові угоди до цього Договору вступають в силу з моменту їх укладення, якщо інший час не встановлено Додатковою угодою.
7.6. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, — по одному для кожної із Сторін.
7.7. До цього Договору додається Перелік та розрахунок вартості послуг (Прейскурант) (Додаток до Договору).
Додаткові умови приймання, зберігання, діагностики та ремонту техніки та гарантії
Діагностика в сервісному центрі є послуга платна. Діагностика — це роботи з виявлення причини поломки обладнання, а також оцінці його технічного стану за допомогою спеціальних методів і засобів.
- Виріб приймається в ремонт у чистому, зібраному та укомплектованому вигляді.
- Оплата за роботу проводиться після виконання ремонту з урахуванням вартості запчастин та вартості роботи.
- Ремонт здійснюється тільки згідно дефекту виявленого при прийманні та перевіряється на заявлений дефект. Якщо дефект не вказаний — перевіряється тільки на включення та старт. Сервісний центр не несе відповідальності за можливий прояв в техніці дефектів, не зазначених у квитанції, можливої повної або часткової втрати працездатності апарату або окремих його вузлів і блоків у процесі ремонту; в разі грубих порушень користувачем умов експлуатації апаратури, наявності слідів корозії, потрапляння вологи або механічних ушкоджень, а також за будь-який прямий або непрямий збиток, понесений клієнтом або третіми особами у разі непрацездатності обладнання.
- Не приймаються претензії щодо додатково виявлених дефектів після відновлення працездатності пристроїв, що не вмикалися при здачі в ремонт, тому що, не могли бути перевірені до моменту ремонту (бойлер, помпа, заварний блок, кавомолка, плата керування, екран тощо).
- Гарантія надається тільки на виконану роботу і тільки на усунення вказаної несправності. Якщо при подальшому зверненні в ремонт вийшли з ладу блоки/елементи з іншої категорії або заявлений інший дефект — він сплачується окремо.
- Техніка повертається замовнику тільки при наявності (наряду-замовлення). Наряд замовлення — є зберігаючою запискою на час знаходження техніки в сервісному центрі.
- Форс-мажор. Надзвичайна і непереборна подія, що звільняє від відповідальності за виконання даного договору. До таких подій відносяться: стихійні лиха, збройні конфлікти, транспортні проблеми, дії влади, пожежі, потопи, протиправні дії третіх осіб (крадіжки, пошкодження, та все що суперечить чинному законодавству України).
- Замовник зобов’язаний забрати відремонтовану чи не відремонтовану техніку впродовж 14-ти календарних днів з моменту оголошення про готовність чи відмову від ремонту. Якщо не можливо було повідомити замовника про готовність техніки то відлік треба рахувати після 14-го дня з моменту здачі техніки в ремонт. Після визначеного терміну нараховується плата за зберігання техніки в розмірі 5 гривень на добу, але сума за зберігання не може перевищувати ринкову вартість техніки.
Умови виїзного ремонту
- Сервісний Центр може надає послуги виїзного ремонту в офісі або квартирі замовника.
- Умови ремонту, діагностики, приймання та зберігання техніки повністю відповідають умовам цьому договору.
- При виїзному ремонті діагностика будь якої техніки є послуга платна, та складає 150 гривень.
- Виїзд інженера до Замовника, послуга безкоштовна і сплачується тільки у разі повторного виїзду або виїзду за місто згідно прайсу (Прейскуранту).
Умови доставки
- Сервісний Центр не виконує послуги доставки, а користується послугами третіх осіб.
- Вартість доставки виконується згідно прасу (прейскуранту), та сплачується окремо кур’єру.
Види робіт на які не поширюється гарантія
- Заміна запобіжників, усунення коротких замикань на будь яких платах.
- Заміна компонентів, наданих Замовником.
- Будь які види ремонту, при яких виявлено порушення умов експлуатації техніки (вирвані та потемнілі мікросхеми, вигорілі доріжки, елементи, сліди перегріву і втручання некомпетентних осіб, тощо), будь які чистки, апаратна профілактика.
- Будь які роботи з ремонту техніки з виявленими механічними пошкодженнями (які мають ознаки падіння, ударів, тріщини, відколи корпусу, тощо) та залитої техніки.
Причини відмови у гарантійному ремонті
- При порушенні гарантійних пломб, наклейок, стікерів, при виявленні слідів їх переклеювання або ре маркування.
- При наявності механічних, електротехнічних, хімічних пошкоджень поверхні виробу або його компонентів (видимі зміни кольору компонентів, здутості, відколи, вм’ятини) які можуть бути витлумаченні як сліди удару, а також за наявності ушкоджень, викликаних використанням нестандартних витратних матеріалів і запчастин.
- При порушеннях правил експлуатації (неправильність підключення, подача неправильних напруги живлення, ігнорування правил електростатичної безпеки тощо).
- При наявності слідів стороннього втручання або виконання ремонту сторонніми особами; попаданні всередину виробу сторонніх предметів, рідин, вологи, комах.